Kjære medlemmer i Jongsåsen Vel!

Styret har i et ekstraordinært styremøte fredag 13. mars vedtatt at planlagt årsmøte tirsdag 17. mars må utsettes. Videre er det vedtatt at eksisterende styre blir sittende frem til ordinært årsmøte er gjennomført. Så fort det er mulig vil ny dato for årsmøte bli fastsatt, slik rådene fra Vellenes Fellesorganisasjon sier. Ta vare på de utdelte årsmøtepapirene. Ny frist for innmelding av saker fra medlemmene vil være en – 1 – uke før den nye datoen for årsmøtet.

Årsprogrammet for 2020 -2021 iverksettes, men må vurderes i forhold til situasjonen til enhver tid. I den uklare situasjonene som råder anbefaler vi at dere følger godt med på vellets Facebook-side “Jongsåsen Vel” (meld dere gjerne inn) og nettsiden jongvel.org. Vi jobber for å  gjennomføre våraksjonen som planlagt, men må ta hensyn til hvordan verden rundt oss ser ut når dagen kommer. Tilsvarende vil vi jobbe for å gjennomføre de andre aktivitetene og oppgavene vi normalt har.

For å kunne drifte årsprogrammet vil medlemsavgiften som var foreslått for 2020 (samme som i 2019) sendes ut for innbetaling i slutten av mars.

Dersom den ekstraordinære situasjonen vedvarer, er reduksjon av neste års medlemsavgift et tiltak som kan være aktuelt for å kompensere for mulig aktivitetsbortfall i 2020.

Jongsåsen vel følger situasjonen og råd fra Folkehelseinstituttet fortløpende. Vi beklager at vi i denne situasjonen må avvike fra den vanlige prosessen, og takker for forståelsen.

Hilsen styret i Jongsåsen vel v/Morten Dahl-Hansen (leder)