Dessverre er ikke pandemien over ennå, og derfor arrangerer styret årsmøtet digitalt i år. Store deler av folket har jo tross alt vent seg til en slik arbeidsform det siste året. Vi skulle så gjerne ha møtt våre gode naboer på vanlig måte, utvekslet håndtrykk og hatt rom for de hyggelige samtalene og kommentarene.

Slik er det ikke ennå – men mandag 12. april kl 18.30 får vi benke oss foran PC’ene og logge inn for å delta på årsmøte. Av naturlige grunner kan vi ikke by på kaffe og kringle eller boller denne gangen.

Årsmøtet foregår i “cyberspace” her: https://meet.google.com/kpk-jepw-ugj

Klikk på lenken eller kopier lenketeksten inn i adressefeltet i nettleseren din. Hvis du vil, kan du sende en epost til thomas.bech.pettersen@gmail.com for påmelding, og du vil få lenken i en svarmelding.
Er du utrent med digitale møter, vær bare rolig: dette er enkelt og greit, enten du er på PC eller Mac, på nettbrett eller på smarttelefon. Logg deg på meet.google.com (se over) ca 5 minutter før møtestart, så tar vi et lite “kræsj-kurs”.

Styret har levert – eller er underveis med utdeling av – årsmøtepapirer til postkassene, men du finner dem også her som PDF-dokument: